2 juli 2010

fredag och jag är LEDIG!!!
Känns faktiskt skönt med tanke på att det är kanon väder ute men dock så har jag inte varit ute så mycket då jag haft 30000 saker att göra..
Sov länge idag och det behövdes för jag har sovit dåligt några nätter irad nu.. vettifan varför direkt men det har bara inte gått att sova..
om ca 30-45 minuter bär det av till övik för att visa upp tatueringen och piercingen som jag gjorde för 2 veckor sedan.. jag hoppas han ska fylla i på vissa ställen åt mig för ja ha tappa lite väl mkt färg tycker ja :/
Sedan ikväll blire en tidig kväll för jag jobbar hela helgen och sedan åt veckan går jag på natt schema så jag kommer verkligen behöva vara utvilad ordentligt!
Fast det känns samtidigt jävligt skönt att gå tillbaka att jobba natt för jag trivs bättre med det!
Har ju alltid vare en natt människa så detta jobb passar mig som handen i handsken :)

Har suttit och kollat runt på nätet och hittat en massa smycken som jag skulle vilja beställa.. synd bara att jag har så lite pengar just nu för annars hade jag beställt dem! helt underbara piercing smycken som jag absolut vill ha!
Men jag måste snart beställa i vilket fall eftersom att jag förhoppningsvis får byta smycke i ögonbrynet snart för jag vill verkligen inte ha ring nå mer, redan då jag tog det insåg jag att jag kommer att göra bort mig många gånger och rycka och dra i ringen utan att jag tänker på det och jag kan lova att det har jag gjort mer än 50000 gånger under de här 2 veckorna..
känns ganska surt att man nästan glömmer bort att man har den där ;p
Så när jag får byta smycke så bli de en stav med svarta spikes.. kommer bli kanon bra känner jag på mig :D
Ska bara försöka hitta en ny kula till läppen också för gängerna på den jag har nu håller på att ge upp totalt :/ den sruvar upp sig själv och vill inte alls sitta kvar så det är bäst att beställa en ny innan jag tappar den helt.. vore ju ganska så surt faktiskt!
Nämen nu tycker jag att mekgubben kan komma hem så vi kan bege oss mot övik snart för nu är jag less på att vänta faktiskt!



Over and out...!



Men de känns faktiskt bra att ögonbrynet äntligen sitter där nu, sitter som smäcken tykk ja ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

bild på tatueringen tack !

2010-07-02 @ 15:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu