20 juli 2010

ja ha fortfarande inte fått nå internet till lägenheten och det är frustrerande kan jag lova, att man ska behöva låna andras datorer bara för att kunna komma ut på internet.. men aja, åt veckan skulle ja tydligen få internet så jag hoppas på det!
Annars så ha det inte hänt så mycket nytt faktiskt.. marknan är slut för iår och det känns faktiskt riktigt skönt,ha inte handlat någonting speciellt på marknan iår utan har mest bara gått runt och funnits till.. skönt det med faktiskt!
Har spenderat mkt pengar dock eftersom jag nu köpt en bil! Så jag har redan planerat en resa till Vilhelmina för att hälsa på Marica :) kommer bli kanon!
men sitter och kollar på försäkringar till bilen nu eftersom jag ska skriva den på mig själv och jag lovar.. det är fan inte billigt!
Säg en försäkring som ligger i bra pris på en bil då man är under 24?! finns nog inte så många, ha ringt runt till en massa försäkringsbolag nu på morgonen och ja.. 13119:- för halvförsäkring per år..
De kostar verkligen att ligga på topp!

Nä nu ska ja kasta inhandduken och sova några timmar, ska ju trots allt jobba inatt!


Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu