3 juli 2010

dagarna rusar fram då man jobbar och det känns verkligen skönt!
Nu ska jag vara ledig på måndag om det inte bli så att jag bli inkallad extra vilket faktiskt kan hända..
sedan på torsda jobbar jag natt ända tills sönda morgon då jag kliver av nattpasset.. kommer nog gå som smort tro ja!
Sedan så har mekgubben ritat upp mitt mönster som ja ska bygga på tatueringen nu :D kommer bli kanon bra så jag ska ringa till tatueringsstudion på månda och höra om de ha tid någon dag i veckan att göra den då :)
vore skönt om jag kunde få den gjord på en gång så jag slipper fara dit och visa upp den och sedan tillbaka 2 veckor efter :)
Ha ju kvar pengar i tatueringskassan så eftersom jag trodde att texten skulle gå på mer än va den gjorde :D

Aja, ska ta mig i kragen och lägga mig nu för det behövs verkligen!

Over and out..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu