5 juli 2010

ja idag är det månda och jag skulle ha vart ledig idag MEN 06.50 ringde mobilen och då vare från jobbet för de va en som hade blive sjuk så dom undrade om ja kunde ta deras rad idag och de gick ju så klart bra :)
vart en sjuuuuuuukt stressig dag idag på jobbet och jag lovar, ja ha aldrig sprungit så mkt i hela mitt liv! trodde nästan ett tag att jag skulle behöva jobba över idag för att hinna allt men trore lr ej men det gick tillslut!
Iaf så ska jag vara ledig imorrn för jag och Emilia åker till stan för att shoppa, surra och äta på subway ;) haha alltid samma höjdpunkt då man åker med emilia! ;p
Ska även göra ett nytt besök på tatueringsstudion för att göra klart tatueringen på underarmen :D
Känner mig sjukt taggad och jag ser verkligen framimot det eftersom då bli den precis som jag vill ha den :)
skulle visa upp piercingen också tänkte jag MEN jag fick en smäll där idag så de började blöda som bara den :/ obra så jag tro ja väntar med att visa upp den tills ja ska visa tatueringen :)

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på just nu för jag väntar på att mekgubben ska höra av sig, vi hade nämligtvis tänkt spela kubb med glen och hans tjej men de verkar som det ska ta tid de dom håller på med så man vet ju aldrig om de bli av heller men det ser jag ju!
Snart är det marknad också, vet inte riktigt va man ska hitta på då men..
ha lova Emma en ute kväll och de ska de banne bli av :D
annars vet jag inte riktigt.. funderar på att fråga Marica om hon vill komma och hälsa på mig någondag innan marknan är för då är jag ledig, ä ju knappt ledig nån annan gång :/
Vi hade förresten lite planer på en rolig helg med ett kompisgäng men då vi kollar på mitt schema så jobbar jag varje helg så det va ju bara att glömma..
Känns surt men just nu behöver jag alla pengar jag får in eftersom det kommer gå mycket pengar till vintern ;)

Nä dax att sluta svamla och kolla blocket!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu