tatueringen

Hade fått en kommentar att nån ville ha en bild på tatueringen å här är den...



den sitter alltså på höger underarm men den ska byggas på så fort mekgubben tage sig i kragen och rita upp mönstret åt mig :)
Sedan håller Sven-y på att kolla på bilderna och luska lite på de ideér ja ha på min 3:e tatuering! Ska träffa han någongång åt veckan och så vi får prata lite hur den ska se ut men eftersom jag känner Sven-y så vet jag att den kommer att bli kanon snygg och jag ska verkligen spara nu varje månad så jag kan göra den så fort den är färdi ritad :D taggad som tusan är jag!

iaf så va tatuerings studion i övik stängd idag så de kändes lite surt att ha åkt till övik helt i onödan men aja.. sånt händer så nu få vi ta de nästa freda iställe kanske? :)
Nä nu ska ja va social innan jag måste gå och lägga mig eftersom ja börjar jobba 7 hela helgen :/


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu