15 juni 2010

tisdagen är snart bortgjord och jag kan lova att jag är trött...!
Kommer somna som en stock ikväll eftersom jag inte alls sov bra igår kväll! ska snart fara över på garaget och måla min säng för andra gången..
hoppas jag kan he in den i lägenheten snart, ha ju ingen lust att behöva sova på golvet direkt :/
Men aja, det löser sig på nå höger!
Annars taggar jag fredag då det bli en massa roligheter, har verkligen sett framimot det här nu sååååå länge och på freda blire av! Fan va gött det kommer kännas!
taggad till 100000000000 :D

Bli ett kort inlägg idag men det händer inte speciellt mycket just nu faktiskt..
antar att det blir mer efter helgen!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu