2 juni 2010

idag är det onsdag och nu är alla skoluppgifter bortgjorda!
Man skulle alltså kunna säga att gymnasiet är över och fyfan va de känns bra! som jag har längtat!
mitt i glädjen kom ett slag rakt upp i ansiktet också.. aldrig ska man få va gla säger jag bara.. jaja bara å blicka framåt!
Har fått mina studentskor också och jag lovar, jag är helt förälskad i dem! as snygga så dessa kommer absolut att användas senare också!
men hur dem ser ut få ni vänta tills studenten och se :)
måste hem och hämta klänningen och mitt schema också snart så jag har lite koll på när jag ska börja jobba..
å klänningen eftersom jag måste ju ha den redo tills jag ska fara nästa freda, ska iaf åka dit med emilia och nadja så det kommer säkert bli kul..!
Känner mig faktiskt taggad inför studenten nu.. ska bli skönt att få fara dit, hämta betygen, säga hejdå till alla, åka lastbil och sedan dra hem till åsele för att se vad kvällen bjuder på..
jag har bestämmt mig för att inte tillbringa kvällen i vilhelmina för jag tror helt enkelt att jag kommer ha roligare här i åsele.. inget illa menat mot mina klasskompisar men jag har bara fått för mig det..
har suttit och kollat på lite kort sen skotercrossen i vinter också här på eftermiddan för att bli på lite bättre humör och jag kan lova att ja längtar som satan tills det drar igång igen! Känner taggen inför vintern så det bara sjunger om det!

Nä nu ska ja glo på tv:n en stund!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu