28 juni 2010

Helgen vart faktiskt rätt så kort fast den varit lång..?
Sov bort heeeela lördan, vaknade inte förän kl 15 och då fanns det ju inte riktigt så mycket att göra.
Vi for och hälsade på mamma och pappa en sväng i Sveja och samtidigt så fick Fabbe springa av sig lite.. haha han är så söt den hunden! Skulle verkligen kunna adoptera han!
Iaf så komme kusinerna och faster senare under kvällen och fick då veta att Göran och Elin har förlovat sig! Grattis!
Riktigt roligt faktiskt :)

På söndan va vi till övik en sväng för att skjutsa Tobias mfl, vart inte där länge innan vi drog tillbaka till Åsele men det var rätt så skönt att åka bil en sväng istället för att bara sitta hemma och glo in i väggen..
Det bli ganska så trist i längden!
Men iaf så åker vi tillbaka på freda för då ska vi kika in hos pulver igen för att kolla tatueringarna och jag ska kolla piercingen också :)
Längtar redan tills jag kan bygga på den jag har på underarmen nu, sjukt taggad men som sagt det gäller bara att jag få någon som kan rita mönstret åt mig för de klarar jag inte själv, åtminstonde inte om jag ska få de snyggt!
Ska in till Peter idag också och höra om han har någon tv åt mig till bra pris för jag kan lova att jag kommer få damp i lägenheten om jag inte har en tv! :O
Det blir sjukt tyst och ensamt då man inte ens ha internet än.. Hoppas verkligen att jag får det innan veckan är slut!
Sen så jobbar jag helgen, tråkigt men samtidigt så ska det väl gå ganska så bra!
Jobbar under dan i helgen så jag behöver ju inte sova medan alla andra är vakna och det är faktiskt riktigt skönt. Hade kunna bli kinkigt annars eftersom man vill ju endå umgås lite med vänner då dem är lediga också!
Mamma och pappa åker förresten ner till höljes på onsdag.. ganska så avis med tanke på att jag ville fara iår och det var bara 3 dagar som gjorde det omöjligt iår..
Tro bannemä att jag ska säga nästa år att jag vill vara ledig den helgen för nu är det sjukt länge sen jag fick fara till höljes..
Men marknadshelgen är ja ledig, den helgen jag bry mä minst om.. känns ganska knäppt faktiskt!

Nä nu ska jag springa på affärn och köpa glödlampor..

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu