3 juni 2010

kan lova att det var väldigt skönt att vara ledig idag.. har sovit ut ordentligt, pockat lite här, städat och nu funderar jag på att hoppa in i duschen och sedan dra på mig nå kläder. man kan ju inte springa i pyamas hela dan bara för att man är ledig ju..
Sov lite konstigt inatt, tankarna bara snurrade i skallen och jag kunde inte placera dem.. finns så mycket som jag skulle vilja göra men jag vet inte vars jag ska börja..
usch hatar verkligen då det bli så här mycket tankar för oftast vet man aldrig vars man ska börja för att få lite lugn och ro i skallen..
Aja senare idag ska jag springa ner och skicka tillbaka lite paket som jag har beställt.. Nu har jag ju faktiskt fått allt till studenten så jag känner mig hel lugn.. Så det som jag nu inte ska ha ska jag skicka tillbaka idag och sedan behöver jag bara vänta på mina hårprodukter som bör komma vilken dag som hälst nu..
Ska bli så skönt att få hem produkterna för ja kan lova att dem är lite bättre än dem jag använder nu och det är inte lite drygt att försöka fixa håret med en värdelös produkt..
Sitter och funderar på vad jag ska göra för midda idag också. man har nästan glömt bort vilket jobb de va att inte bo hemma, trots att jag gjort det i 2 år innan så har jag verkligen tappat alla rutiner som man hade då fast jag känner att dem börja komma tillbaka igen för nu tycker jag att jag har stor koll på läget :)

Nä nu blir det duschen...!

------------------------------------------------------

Känner mig faktiskt ganska duktig just nu..
Ha diskat, bakat en äppelpaj och sedan lagat mat.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu för nu är jag göra lös igen..
Hatar att vara göralös och speciellt idag, funderar på att springa ner och hämta ut de 2 paketen som kom idag fast det får nog bli senare..
Imorrn är det fredag och jag är ledig imorrn med, ska faktiskt bli skönt att få sova ut en dag till!
Sedan så hade jag tänkte att ta en promenad hem imorrn mitt på dan och hämta min post och klänningen som jag ska ha på studenten så jag har allting här tills nästa fredag!
Känns som att det kan vara skönt att ha allt på samma ställe för då slipper jag stressa över det sen.
Får jag riktigt tråkigt så kanske jag tillåmed går hem en sväng sen för att hämta grejerna men jag får väl se vad som händer..
Skulle ringa och säga upp min lägenhet som står i lycksele idag också men det gick inte..
De va tvungna att få in papperet först så det blir till att skicka det imorrn så jag får säga upp den nångång!
Känns lite surt att stå och betala den i 3 månader då man inte ens behöver den!
Har suttit och letat lägenhet i åsele också idag men då jag ringde på åselehus så va de på möte å skulle inte vara tillbaka förän imorrn.. vadå oflyt?
Sedan hade jag tänkt att umgås lite med camilla men då jag ringde var hon i vännäs och skulle gå på balen med en kompis. jahapp ännu ett oflyt!
Men så kan det gå!
Nä nu har jag värmt upp äppelpajen i ugnen så man kanske ska ta sig en smakbit nurå!

Over and out...!

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu