11 mars 2010

nu va det ett bra tag sedan jag skrev här men jag har faktiskt haft fullt upp?
Jag har tillbringat mycket tid i stugan och har kört väldigt mkt skoter faktiskt.. finns det nå bättre?!
Dock kan jag faktiskt erkänna att både Janne å Fredrik ha fått se mig ordentligt arg då jag körde fast HELA tiden då vi skulle köra inne i skogen!
Va så arg så jag trodde jag skulle koka över alltså..
tur det går över fort annars hade de nog lämnat mig i skogen :P
Sedan så var jag där ensam en kväll och jag låg på loftet och sov då jag plötsligt hör något banka på väggen..
tänkte att det var snön som föll på taket och vände på mig för att somna om MEN då börjar de banka på fönstret och rycka i handtaget..
HJÄLP!!!!
Började leta mobilen men den va utan ström å hade dött.. TYPISKT
Mitt i min panik så få ja syn på en person i fönstret och insåg att den personen kände jag igen..
Gick ner och öppnade dörren och då hoppar fredrik fram..
Jävla unge!
Hugo, Fredrik å Emilia hade alltså kört ut dit för att skrämma mig..
Skraj vart ja då så de räckte vill ja lova..
Tillräckligt rädd så ja inte kunde skrika annars hade de nog hört mig te åsele!

Annars så kommer kvällen innebära en kväll på garaget för att dra om alla kablar till släpvagnen eftersom de vart kortis då vi fraktade skotrarna te stugan.. typiskt!
Tur man ha mekaniker som hjälper till!

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu