30 mars 2010

idag är det tisdag och jag sitter i Vilhelmina och försöker fördriva tiden så jag kan åka tillbaka till Åsele igen och ta påsklov :)
Känns skönt att det är lov igen, behöver vila upp mig och ta nya tag inför det sista veckorna innan studenten. Har en massa skolarbeten som jag ska göra klart under lovet också har jag bestämt!
Måste verkligen ta mig i kragen och göra dem nu så jag slipper ha den liggandes på hög!
Annars så har det inte hänt så mycket runt omkring mig, mekanikern har byggt en ny pallbock åt mig som vi håller på att måla och göra klar. Den vart ruskigt bra faktiskt och jag är stolt över att ha en sån bra mekaniker :)
Skotern vill fortfarande inte komma överens med mig om backen, nu får jag iaf i backen men inte ur den.. ruskigt irreterande men jag får fortsätta att leta vart problemet kan sitta.
på träningsfronten har det varit lugnt och det känns väl faktiskt inte direkt så jätte bra men jag hoppas att Gustav har kvar sin bana i Sveja för då kan man vara där och träna lite grann på påsk :)
Skulle inte direkt sitta fel att kunna fara dit och träna nån dag för då får man samtidigt ha ritkigt roligt + att man få bra träning vilket aldrig är helt fel.
Sedan ska pappa tydligen upp till min fasters stuga på fjälle under påskveckan.. har inte bestämt mig om jag ska följa än för ska jag vara ärlig så känns det som att det kan bli ruskigt dyrt med allt bränsle som kommer gå åt.
550'in brukar ju inte vara snål på bränsle direkt så..
Har ju några dagar till att fundera men samtidigt så har jag ju inte varit i faster stuga heller sen de köpte den så det skulle ju vara roligt :)

Ikväll ska jag och mekanikern göra det sista på pallbocken och sedan vet jag faktiskt inte vad som händer :)
Bli väl kanske att slänga sig på soffan en stund å slö och bara njuta av att det nu är påsk!


Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu