16 maj 2010

sönda, helgens värsta dag då hela dan går åt till att älta att det är skola imorrn igen..
har prov imorrn på eftermiddan och jag tror inte att det kommer att gå bra men det är bara att göra sitt bästa!
Helgen har varit okej och jag har haft trevligt vilket är det bästa! Jag har umgåtts med underbara människor och fått skratta en hel del!
Idag ska jag laga mat och sedan ska jag packa, åker nog till Marica någon dag i veckan och stannar där om det är okej för henne. fast jag tror inte att det kommer bli några problem men iaf!
idag är det förvirrat och jag vet inte vad jag har för känslor..
Arg? nej verkligen inte mer besviken..
det värsta jag vet är då folk inte kan komma och säga en sak rakt i ansiktet på mig utan ska gå en annan väg för att få sagt det man vill..
jag vet att det inte är lätt att göra det men ibland måste man ta tjuren i hornen och göra de för det blir ju det bästa i slutändan... right?
Kommer kännas konstigt nu framöver och känner jag mig själv så ja.. jag vet inte riktigt..
Men ännu en gång fick jag bli påmind om att världen är grym, människor ska man ej lita på utan man står bäst på egna ben för det ända människor är bra på är att gå bakom ryggarna på varann..!
Tur mina närmast finns för dem är de som känner mig absolut bäst och som jag vet alltid finns kvar, vad som än händer och jag älskar dem mer än allt annat!
Ni förgyller min vardag och får mig att orka!
Tack för att ni finns!




Måste bara säga att de är ganska roligt då personer man syftar på känner sig träffade å lägger en massa idiotiska kommentarer på bloggen.. haha kan inte mer än skratt å sorry men din kommentar kommer inte att publiseras så de va ganska ovärt att skriva värsta brevet med massa onödig skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu