18 maj 2010

tisdag, har varit på arbetsprat idag och nu har jag ett jobb över sommarn :D
känns hur skönt som fan kan jag lova!
Annars så åker jag till vilhelmina ikväll för att sova hos Marica och sedan imorrn så åker vi till Lycksele för att shoppa! Kommer bli kul att ha en hel kväll och dag med marica då det var länge sen sist.
Känner på mig att vi kommer skratta tills vi gråter och får magknip ;p
Sedan på onsda kväll åker jag tillbaka till Åsele igen och jag tror faktiskt att det kommer att kännas lika skönt som att åka iväg en sväng..
det är inte sällskapet jag vill åka ifrån utan mer för att göra något annat för en gångs skull :)
Sedan måste jag ju bara berätta att jag har varit duktig idag, klev upp kl 8 och tvättade och pysslade lite. Kommer nog sova som en stock ikväll :P

Nä nu ska jag ta och göra iordning lite matlådor så jag har tills jag kommer hem igen!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu