20 maj 2010

Charlotte har faktiskt varit rätt så lat idag må jag säga..
Klev upp 5 över 6 imorse för att sedan somna om ungefär 1 timme senare och sova tills klockan var halv tolv tror jag?
Sedan så har jag inte gjort så mycket mer än att ligga på soffan..
kändes dock ganka skönt för jag är helt öm i kroppen efter gårdagen med Marica ;p
Känns att man inte riktigt är gjord för att sitta i en bil hur länge som hälst om man säger så..
Imorrn äre skola som gäller och jag ska börja morgondagen med att titta på en film som jag missade i tisdags då jag var hos Anneli och pratade jobb. sedan har jag religion och sedan blir det tolvan hem!
Känns faktiskt ruskigt skönt att komma hem tidigt så man kanske hinner göra bort lite :)
min mobil har pajat också, va faktiskt inte speciellt förvånad eftersom högtalaren va riktigt dålig sedan tidigare men nu har man absolut ingenting i den..
Tur ja ha snälla vänner så jag fick låna en telefon tills jag har råd att köpa en ny :)

Nä nu ska jag ta mig i kragen och försöka göra nå vettigt!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu