19 maj 2010

Kom tillbaka till Åsele för ungefär 3 timmar sen, har packat upp lite och sedan lagt mig på soffan..
var skit trött då jag komme hem men nu när jag ska sova så är jag inte ett dugg trött.. SURT!!
Iaf så har jag haft en kanon dag med Marica :) Vi va på skolan tills klockan va 12..? sedan tog vi grön faran och drog iväg till lycksele!
Väl i Lycksele började marica shoppa efter hennes lista och jag kollade på studentskor men hittar ingenting som jag fastnade för..
Visste att jag hade sett ett par snygga skor på skopunkten så jag tänkte att då beställer jag väl dem då.
kommer hem och gick in direkt för att beställa skorna men då jag hittar åt dem är dem... SLUT!!!!!
PANIK!
Så nu sitter jag och letar ett par andra.. vilket inte är det lättaste vill jag lova!
Iaf tillbaka till dagen, vi träffade Maricas mormor och hon följde oss runt på stan :)
Det hela slutade med en tripp på dollar och sedan så komme marica hem med allt hon skulle ha och jag kom hem med.. ingenting just som jag skulle ha själv.. attans!
Nä nu bli det å fortsätta  att leta skor!

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu