21 maj 2010

sitter på skolan och väntar på att religionen ska börja.
Ha bara 1 lektion idag och då ska vi tydligen diskutera nån film som jag bara sett början av så det kan ju bli spännande..
Men man får göra så gott man kan! Jag tänkte skynda mig att uppdatera lite här innan jag börjar eftersom jag tro inte det kommer finnas någon tid till detta senare ;p

Igår kväll så vart det inte speciellt mycket gjort från min sida, vilket jag även berättade om igår men iaf så hamnade jag på KMG innan vi drog vidare till mitt garage. Lite roar dem små stämmer verkligen och jag fick mig många bra skratt! Tycker nästan lite synd om mina grannar då dem får stå ut med en massa oväsen så fort jag kommer dit men ska ja vara ärlig så tro ja inte dem bry sig speciellt mycket.. Sedan drog vi därifrån och resten av kvällen fylldes med skoterfilm ( I'm löööving it! ) och planer för denna dag.. Även min kväll lyckades de planera in i detalj så jag blir faktiskt lite fundersam över vad dem ha planera resten.. :P Men så fort jag kommer med bussen så sitter de 2 st,   och  väntar på mig sedan tar vi bil, släp och skoter och beger oss på stamsjön där det ska bli körning på vatten :) kanon kul och jag var tydligen den som skulle åka också.. tro de kan bli mest spännande men jag är ju inte direkt rädd för att bli blöt så det ska nog gå bra.. hoppas jag iaf.. haha Grillning va planerad också ja.. så jag tro kvällen kommer att bli mkt bra tillsammans med trevligt sällskap!
Nä nu ska jag ta mig i kragen och ringa några samtal innan jag börjar!

Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu