22 maj 2010

idag är det lördag och det blev en väldigt trevlig kväll igår.
dock vart det ingen vatten körning med skoter men vi grillade och hade det bra! Jag badade också för första gången iår och jag lovar.. DET VAR KALLT!!
Sedan for vi upp till Janne och spelade musik och fortsatte att ha kul.
Idag har man mest sovit bort hela dan, fast det gör inte så mycket för det är pissdåligt väder ute, regnar och är mulet.
Har ändå hunnit med en promenad till stamsjön mellan sovpauserna så jag känner mig inte helt död idag iaf..
Kvällen får jag se vad den består av, jag antar att den kommer bli bra fast det är svårt att säga innan den börjat.. haha

Nä nu ska jag slänga omkull mig på soffan igen..

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu