24 maj 2010

sitter och kollar runt på blocket för fullt..
Har hittat många godingar som jag gärna skulle vilja lägga vantarna på men som sagt.. pengar växer ju inte på träd..
Iaf så har dagen varit bra, spelade kort med kajsa och emilia innan jag tog bussen hem.
Imorrn bli de studiedag på ambulanshelikopetern, larmcentralen och röntgen..
Ambulanshelikoptern känns inte riktigt helt främande för mig eftersom jag fick ta imot den några gånger på praktiken så jag har ju sett den :P samma med röntgen där jag tycker att jag sprang hela tiden under praktiken..
men aja, det är närvaro å det kan nog bli kul iaf :)
har egentligen inte så mycket att skriva idag, har nog mer imorrn skulle ja tro om jag orkar skriva någonting efter en hel dag med äventyr men det ser vi ju!

Nä nu ska ja ta mig ut en sväng innan jag somnar på soffan igen...

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu