26 maj 2010

har nästan nyss vaknat, skönt och det behövs då man ska jobba hela natten!
Sitter och lyssnar på musik just nu och funderar på vilka skolarbeten jag ska ha med mig på jobbet inatt.
Funderar starkt på att ta med mig matten för de andra uppgifterna måste jag annars renskriva på datorn sen och då känns det lika enkelt att skriva allt på datorn direkt. matten kan ja ju bara sitta å tragla med tills jag blir less..
Om 9 dagar bär det av till stockholm också, känns faktiskt som att det kommer bli riktigt roligt att få fara dit igen, sist jag var där så stannade jag bara i drygt 3 timmar innan jag åkte hem igen så man hann inte så mycket ;p
haha funderar starkt på att fara på grönan också, bara för att få göra nå kul :)
Ska höra med de andra va dem ska göra så kanske man kan haka på dem på någonting :)
Kommer bli kanon! Träffa Sandra, kusin Robban, Hampus och Lucas :)

Förresten så skulle jag vara duktig och tvätta idag hade jag tänkte MEN som sagt, vaknade så sent så jag tar det imorrn istället för då kan jag plugga samtidigt som jag tvättar och då få man ju en paus imellan åt.. tro de blir bra det.
Men diskat har jag iaf gjort så halv duktig ha ja ju vare iaf..


Längtar redan tills vintern, vill träna nu!!
Hoppas på en ny maskin också men det få vi väl se va de blir med den saken!

Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu