29 maj 2010

Gårdagen var bra och tro de eller ej men jag har faktiskt fått bort lite plugg också..
kunde man inte riktigt tro men jag har fortfarande mycket kvar att göra :/
Bli så arg på mig själv då jag har låtit så mycket ligga på hög för nu ligger jag verkligen i sista minuten med allt..
hoppas verkligen att allt går igenom så jag inte får en massa kompliteringar också.. vore ju perfekt å få det nu!
Som det ser ut nu kan jag faktiskt känna lugnet inför studenten annars..
klänningen är fixad, håret är fixat, väskan är fixad, skorna är skickade och kommer iveckan å sen är de väl inte så mycket mer!
Har betalat alla räkningar också å de är ju fasiken inte roligt, men jag antar att det är så det känns att bli vuxen.. suck..
Betalat hyra har jag gjort också för nu delar jag ju lägenhet med en vän tills jag hittar en egen.. just nu finns det bara stora lägenheter i åsele och jag vill ju bara ha en liten.. :/
Så jag ska få bo här tills jag hittar en egen, tack vännen!
Känns ändå kul att ha någon att prata med som finns där jämt, man behöver lixom aldrig va rädd för att vara ensam :P
Mina vänner är fan bäst, stället alltid upp och finns alltid där! Jag älskar er verkligen!

nä nu ska jag ta å fortsätta plugga!


slänger in en bild på den nya frisyren också!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu