30 maj 2010

söndag, är nyvaken och ska snart bege mig till Emilia för att plugga ett tag!
Känns kanske gå lättare då man har någon att plugga med :P
Gårdagen började bra, hade jätte kul och fick umgås med många roliga människor men innan slutet blev allt vänt uppåned..
allt vart bara cp och jag vart bara arg..
hur kan man vräcka ur sig något sånt då man lixom ha ställt upp för att de skulle komma till vilhelmina..
är jävligt besviken på en viss person men som tur ä fanns de 2 till på vägen hem som va normala...
Tack iaf till er som räddade kvällen!

Nä nu blire plugg med emilia..


-----------------------------

Nu har jag kommit hem efter 3 timmars plugg med emilia.
Vi fick faktiskt skratta en del för vi har verkligen våra egna lösningar ibland :p haha men tystnaden uppstår då vi inser att den inte fungerar! haha
just nu sitter jag och lyssnar på Dead By April och bara njuter, passar på innan jag får syn på resten av göra listan å bli deprimerad igen ;p haha!
Ska städa också för det ser ut som ett h-vete här just nu.. Prylar överallt och disk till förbannelse!
Så gåre då det ska vara fest ;p men det brukar ju vara roligt under tiden och som tur är så äre inte nå svinande utan det är bara burkar å flaskor lite överallt..
Hade ju vare värre om det hade vare svinat ordentligt för då hade jag fan gett upp städningen utan att ens behöva blinka! För svineri är nog de värsta jag vet om jag ska vara helt ärligt, förutom folk som går bakom ryggen på en devillsäga men de ä en annan sak..
Nä nu ska ja dra fram tortyrvagnen å skurkäppen så jag får lite gjort innan jag rullar iväg till övik en sväng!


Over and out...!



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu