9 maj 2010

idag är det söndag och jag vet inte riktigt vars denna helg tagit vägen?
den bara försvann men jag har iallafall haft roligt, vare uppe sent eller ska man säga att jag har knappt sovit någonting alls faktiskt..
Men man lever bara 1 gång ;p
Iveckan så ska jag ta tag i allt skolarbete som jag har kvar, ska bli skönt att få det bortgjort..!
Skönt iallafall att man har världens bästa vänner som förgyller min tillvaro, utan dem så hade jag nog inte tagit mig någonstans!


Nä nu ska ja ta och slänga mig i duschen!



-----------------------------------------------
uppdatering 01.23

Charlotte Svensson är alldeles för tankspridd för att kunna sova, jävligt besvärligt faktiskt men det är inte så mycket att göra åt..
Vet inte vad som flugit i mig men tankarna bara väller över mig just nu och ska jag vara riktigt ärlig vet jag inte vars jag ska ta vägen eller vars jag ska lägga tankarna heller.
Man kan inte fly från allt, nä det är jävligt sant men då man sovit dåligt i flera dagar så önskar man faktiskt att man kunde göra det..
Tur nog så har jag alltid en förstående människa vid min sida, hjälper mycket att veta att någon alltid finns där i närheten om det blir för mycket.
Inte för att jag tror att jag skulle kunna sätta mig å dra hela livs historien direkt å har inte behövt göra det heller men man vet ju aldrig..
Det är helt enkelt bara en trygghet just nu...!
Imorrn börjar allvaret igen då jag har skoldag heeeela dagen, känns drygt men nu är det inte många dagar kvar..
Har gjort ett pluggschema för i veckan också, så jag ska göra bort 2 uppgifter minst varje dag för då har jag gjort bort allt på torsda kväll vilket innebär att man inte behöver tänka på det under hela helgen!
Kanon bra, gäller bara att man ska kunna hålla det också vilket kan vara lite svårare.. haha!

Nä ska försöka sova nu!



Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej !!

Nä inte än men snart snart .. Håller på att bygga salongen än så bara den e klar å jag mår ltie bättre så drar jag igång!!



Du kan ju hålla koll på hur det går med salongen under den kategorin på min blogg !!

2010-05-10 @ 13:42:35
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu