1 november 2010

är tillbaka i Åsele efter en helg i Östersund med Tobias!
Ha faktiskt gjort en hel massa när jag tänker efter, hälsat på Emma K, vare på skoterns dag, varit hos Tobias pappa, bowlat å sedan så va vi på birsta å shoppa igår :)
Riktig mysresa faktiskt..
Gick omking på ikea å kollade runt, biltema å inne på birsta :)
Ha faktiskt köpt en massa saker, bland annat crosskläder te vintern :) Känns kanon å ha hittat ett par ja verkligen gillade för de andra ja kollat på ha inte riktigt känts helt 100..
Men nu ä ja nöjd :)
Bestämde mig också för att stanna tills imorse och fara då tobias for på jobbe men de slutade med att ja va med han på jobbet en stund också, rätt bra för nu vet ja vars ja ska våldgästa han ;) haha

Skulle egentligen till Ume nu men de vart ingenting av, ganska skönt faktiskt med tanke på föret.. helvete va äckligt de va å köra mellan dorotea å åsele.. väntade mig bara att ja skulle åka av vägen!
men ja klara mig!
Kan lova att bilen är skitigare än skitigast också, funderar starkt på att åka å tvätta av den eftersom de ä mkt salt på vägarna däromkring östersund..
Inge bra för lacken direkt..
Men om ja orkar ä ju en annan sak, känner mig riktigt trött faktiskt å skulle kunna somna vilken sekund som helst!
Fabbe vart då ruskigt glad då ja komme oxå, hoppade på alla fyra så nu ligger han å myser med mig i soffan! Mysvovven alltså!




Nä nu ska ja ta och göra lite vettigt!






Bjuder på lite bilder också!


Bara för att ja fick ha söts snygga Rammstein tröja!


Jag saknar snön, hatar halv vintern som är nu!

Sötnosen! Aldrig ha ja känt denna känsla, de finns inte ord för känslorna men jag känner mig speciell i din närhet!
Finns ingen som fått mig le och älska livet som du!

Hos Dig är jag stark
Hos Dig är jag underbar
Hos Dig har jag allt
Där vågar jag stanna kvar


Lillebror Fredrik! Ha en text som passar så himla bra för oss!
Vännen som förstår dig när du som minst förstår dig själv, som reparerar din kropp och ditt hjärta när någon annan huggit det i bitar, som stryker dina kinder när de täckts av tårar, som stadigt står bakom dig och lovar att solskenet kommer tillbaka.
I vårt vänskapsförhållande är vi så pass lika att det är läskigt. Man inte behöver prata med varandra utan bara vet säkert vad den andre tänker, tycker och känner. Där man genom åren byggt upp ett slags hemligt kroppsspråk, små impulser sinsemellan, där varje rörelse, min och ryckning talar till varandra.


Ska ja vara ärlig så vet jag inte hur vi träffades eller hur de blev som de blev, de sa bara klick och sedan dess ha vi vara som helan å halvan!
Du är som en bror för mig,Du ÄR min bror och så kommer det alltid att vara, vad som än händer!
Du finns alltid där då jag behöver dig å du ställer alltid upp!
Som räddat mig genom de svåraste sakerna jag varit med om tror jag, som tröstat mig när jag gråtit och inte hittat ord för mina känslor.. Jag kan alltid lita på dig å vet att du stöttar mig i mina beslut samtidigt som du är väldigt rädd om mig och vill mitt bästa!
Jag har insett att ja klarar mig inte utan dig å jag älskar dig av hela mitt hjärta lillebror!


Nu ska jag ta och vara lite social!




Over and out.....!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu