3 november 2010

Första tentan är bortgjord å man ske väl int säge nå innan man fått tebaxn men de kändes gött iaf!
Så nu hoppas jag bara på att jag fått med allt så jag blir godkänd!
Är trött som jag vet inte vad idag, vart tungt igår kväll och det gjorde att jag inte sov någonting alls just..
Vart lite tårar och ja.. jag kan inte mer än skylla mig själv och vissa saker vart faktiskt tyngre än andra...
Jag önskar att jag kunde dela med mig av alla tankar till alla men jag vågar helt enkelt inte.. Jag försöker men någonting i skallen säger nej, detta är förbjudet att prata om..
Vet att det har med tilliten att göra och det tar faktiskt ett tag innan man får den av mig.
Men jag hoppas du ska förstå att min tillit till dig trappas upp hela tiden å ju mer tid som går, desto mer kommer mina tankar å funderingar att delas med dig..

För att lämna de tråkiga så kan ja berätta att det är tenta fest här i stan ikväll..
Verkar som de kommer kunna bli ett jävla party faktiskt och jag har inte bestämmt mig om jag ska fara ut å vara lite social eller om jag ska vara hemma å sova istället..
Antar att jag få känna efter hur det känns först innan ja tar något beslut!
Emilia va då jävligt pepp på de igår å skulle bums ha med mig så jag antar att bestämmer jag mig för att bara sitta hemma så kommer jag ha hon som står å ringer på dörren ett x antal gånger..
bara för att hon vet att ja inte klarar av ringklockan som sitter på dessa dörrar :P
Ska iaf fara och kolla på team jackor senare idag ha ja bestämt mig för, de måste börja fixas nu om man ska hinna göra dem klara inför säsongen!




Jag önskar jag kunde berätta exakt hur jag känner för dig.. Bara säga det rakt ut så du förstår hur mycket du betyder för mig!
Du ger mig viljan att vilja se framtiden som ljus, vakna på morgonen och se vad dagen erbjuder och att ge livet en chans.. en chans att älska det å se alla de ljusa färgerna..!
Känslorna går inte att beskriva med ord egentligen utan de enda ja kan säga är att jag tycker om dig så grymt mycket, när jag hör din röst så pirrar det i hela kroppen, jag lyser upp som en sol och det är som jag flyger på moln..
När jag är i din närhet så känner jag mig underbar och vill inte ändra på någonting!
Jag har tyckt att ja känt kärlek förut men jag inser nu att, nä jag har inte känt denna kärlek förut.. ja ha bara trott att ja vetat va kärlek va för något!




Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu