4 november 2010

Ja idag är det torsdag och det har blivit ändrade planer så jag åker hem te Åsele ikväll..
Känns riktigt skönt faktiskt, ska iväg och hämta skotern imorrn också..
Känns kanske inte direkt sååå jätte roligt med tanke på vilket före de va sist men jag får hoppas det är bättre före helt enkelt..
Skoj ändå att pärlan äntligen får komma hem efter typ 7 månaders rep... suck

Iaf så kommer Tobias imorrn också :) längtar så himla mkt efter han nu så jag skulle gärna spola fram tiden lite så jag få vara med han nu på en gång!
Helst hade jag aldrig behövt åka därifrån ;P hihi
Men ibland måste man göra saker fast man inte riktigt vill..

Håller just nu på att tvätta mina kläder, måste ju ha med mig några kläder hem så jag inte behöver springa i en massa gamm kläa.. Vore ju kanske inte så snyggt kanske..
Men jag måste säga det att det är ganska tråkigt att tvätta kläder.. tråkigt att diska också faktiskt men iaf..
Medan jag dricker mina shakar så behöver jag ju inte diska så mkt så då gnäller jag mer på tvätten istället :P
haha

Kan också berätta att det vart så att jag gick ut på tenta festen igår kväll..
Jag, Emilia & Rosanna började hemma hos Emilia innan vi sprang upp till Martin..
Så Martin spelade gitarr, rosanna, carl å albin sjöng å ja å emilia skratta.. haha men skoj vare!
Fick smaka nå eget gjort vin också med aprikos smak å ja.. speciell smak men de va inte dåligt direkt heller..
Vettifan hur man ska förklara den smaken faktiskt!
Sedan ha Martin å Carl frågat lite snällt om dom inte kan få komma å hälsa på mig någongång under vintern någon dag så dom få testa å köra skoter..
Ingen av dem ha alltså inte kört skoter... KATASTROF!!!
Så jag får väl se om de dyker upp någon dag i Åsele.. kan faktiskt bli riktigt spännande.. haha
Sedan frog vi iaf upp till Camilla och där vare lite fler folk bland annat rebecka, ida å nån fler.. Ganska trångt vart de iaf på 24 kvadrat.. men jaja de gick ju så vi spelade gitarrhero bland annat och hade trevligt.. Klockan vart väl halv elva då alla började dra sig mot krogen för att fortsätta att fira att tentan va bortgjord men då vi väl kom dit så va de en sju helvetes kö så jag drog hem.. Orkade inte stå där i nån timme för att komma in och sedan så började jag ju faktiskt klockan 9 idag så det kändes som att de kunde vara lika bra..
När jag komme på skolan imorse så va ja bara tvungen å fråga carl hur det va idag å de ja fick te svar va: Den här dagen kommer bli dryg..
HAHA klockrent!
Måste säga att byter jag skola så kommer jag sakna klassen nå enormt.. Alla är så trevliga och man kan verkligen ha sjukt roligt med dem! Men ja, vissa saker går faktiskt före å man kan ju fortfarande hålla kontakten även fast man inte går i samma skola längre :)



Nä nu ska jag ta och fortsätta packa!


Längtar efter dig!


Over and out.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu