7 november 2010

Söndag, alltid denna jobbiga dag som återkommer vecka efter vecka..
Hatar söndagar, vill inte tillbaka till övik faktiskt.. Känns bara tungt att åka dit och jag funderar mer och mer på om jag verkligen gjort rätt..
Ska ja verkligen plugga då jag känner så där?!

Iallafall så har Tobias åkt hem och det gjorde det ju inte roligare.. Hade önskat att man kunde bo närmare så man hade sluppit det här, att behöva säga hejda och veta att man inte kommer kunna träffas på en vecka.. usch säger jag bara!
Tur det finns telefon och internet iaf, annars vettifan hur de ha gått...
Ska ner med katterna till mormor och morfar snart också.. mamma å pappa ha fått vattenläcka i huset så dom har inge golv i köket.. perfekt nu innan jul alltså..
Så då får katterna bo hos mormor å morfar tills vidare fast de klagar dom nog inte över.. haha
Sedan så har jag varit och uppvaktat morfar som fyller år idag också..
Åt midda å sånt, pratade lite å sedan for jag hem..

Måste packa min väska också eftersom jag åker till Övik imorrn bitti.. Vet inte riktigt vilken tid jag kommer åka men eftersom skolan börjar 9 så åker jag tidigt som fan kan jag lova.. sedan vet man ju aldrig va de är för före heller på vägen dit. äre som det va på vägen hem så säger jag bara en sak.. FYFAN!
Helvete de va ju ba blåisn hela vägen från remmarn korsningen å te åsele.. Inge roligt att köra då måste jag säga men ja, man har ju inge val direkt..
Funderade på att spela bingolotto ikväll eftersom typ resten av mitt umgänge gör de men.. jag måste säga att nu känns det mest bara jobbigt..
Efter jag varit å uppvakta morfar så började ja må riktigt konstigt..
Känns som jag har feber :/ Hostar å har mig å ä helt orkeslös.. Så jag tar en alvedon och biter ihop och gör en tidig kväll tror ja :)
Inte för att det är speciellt fel heller men!


Nä nu ska jag sluta babbla och leta rätt på katt sakerna som ska med te mormor å morfar!




Just can't stop thinking of you and I miss you like crazy!


Eva hade lagt ut ett skämt å ja skratta så ja höll på dö så jag delar med mig av de till er också:
Kvinnan tittar förväntansfullt upp på sin man efter samlaget och säger -Vad ska vi döpa barnet till tro ? Mannen tar av de dubbla kondomerna o slår en knut på dom och säger :
- Ja kommer han ur den här så ska han heta Mcgyver.





Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu