8 november 2010

Nu är alla räkningar betalda och jag kan inte säga mer än att det känns grymt skönt!
En lättnad har slutits över min kropp och jag känner på mig att jag kommer sova riktigt gott inatt! på tal om sova så gjorde jag den fina tabben att jag tänkte slå på en film och titta på under eftermiddan.. rättare sagt en gjort för ja vaknade 1,5 timme senare och då va filmen slut..
Kul, innebär att jag tror att jag kommer att vara vaken ett bra tag inatt istället och det är ju inte direkt det bästa då man ska sitta på skolan och ha föreläsning om olika vetenskapliga teorier osv.. Kan lova att jag höll på somna idag under lektionen och då var den bara 3 timmar och imorrn har jag hela dan..
Känns inte alls lockande och skallen kommer nog vara helt tom då man slutar!
Men sånt är livet!
Annars så känner jag mig fortfarande lite knölig, äre nån jävla förskylning på g tro? Känns som jag har feber just nu och jag hoppas att det inte bryter ut nu för det har jag verkligen inte tid med..
Så jag håller tummarna å dricker C vitamin så det bara sjunger om det!

Annars så kan jag inte påstå att det händer så mycket i övik heller, jag emilia har dragit en repa runt och det händer ingenting verkar det som..
Så det kommer bli en dryg vecka känns det som men jag ska inte klaga allt för mkt, denna vecka å nästa kommer bli dryg men sedan så kommer det en vecka då jag enbart går månda och är sedan ledig till måndan därpå..
Skönt som fan, jag hoppas på att det kommit ruskigt mkt snö innan dess för då kan man lägga mkt tid på att köra träning på snö för det skulle verkligen behövas nu känner jag..
Jag längtar sjukt mkt och sedan så skulle man få bort lite funderingar också och det är ju alltid bra.
Som det ser ut nu så kommer snön redan i veckan så om det inte blir några andra planer till helgen så kanske man kan fara å träna lite också? Vore sjukt nice!
Men jag får se hur det blir..

Har egentligen inte så mkt att berätta just nu, så jag her op nå bildern å sedan få vi hoppas ja ha mer å berätt imaran..








Det finns så mycket jag skulle vilja säga åt dig, så mycket jag vill men det går inte riktigt som jag tänkt mig..
Jag hatar att inte känna mig tillräcklig men samtidigt så förstår jag att det blir så här..
Vi står på 2 olika plan och för mig är det här helt nytt...
Fast även fast det är nytt så känns det helt rätt men samtidigt så är jag grymt rädd..
Rädd för att det ska bli någonting fel, att någonting ska hända som gör att allt skiter sig för det är det absolut sista jag vill just nu!
Tanken att vakna upp en morron och du inte är där, att jag ska vara utan dig känns väldigt läskigt.. Du har fått mig att se livet ur en annan synvikel.
En synvikel som jag vill behålla för jag älskar den!
Du får mig att känna mig underbar trots att jag har mina fel och brister, jag känner mig trygg i ditt sällskap och jag glömmer tid och rum tillsammans med dig..
Du har acceptera mig för den jag är och jag är lyckligare än jag varit på länge...
Det pirrar i hela magen då jag träffar dig och jag känner hur glädjen stiger inom mig.. Sedan när vi skiljs åt så saknar jag dig hela tiden, tänker på dig hela tiden..
Tycker om dig så grymt mycket så ord räcker inte till!
Du betyder allt just nu och jag hoppas du förstår det!
" De här är mitt liv
Jag lever min dröm
Jag har tagit mig hit
Utan nån rast eller sömn.
Jag lever min dröm "



Over and out.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu