9 november 2010

Tisdag, trodde allvarligt att jag skulle frysa ihjäl inatt..
Sov med kläderna på, täcket plus en filt och frös iaf som en hund..
Drog på elementet på max men i helvete att ja slutade frysa så jag tänkte medan jag låg där i sängen att satan inatt äre kallt!
Nog för att jag låg och titta på skoterfilm men det behövde inte bli så verklighets troget direkt...!
Men jag kan lova att jag vart grymt sugen på att köra skoter nu, satan om de kunde komma så pass mkt snö att man kanske kan träna på bana i helgen, det vore grymt roligt speciellt eftersom det känns som hundra år sedan man körde sist!
Så håll tummarna mina vänner för att himlen dumpar hur mkt snö som helst tills på freda!
Händer de så SKA jag ut å där med basta!

Annars så vaknade jag imorse av att Tobias ringde och väckte mig, kände direkt att någonting stämde inte riktigt och när jag pratat klart med Tobias så tog jag tempen å jippi.. 38,4..
Inte konstigt att jag kände mig knölig..
Så där va nog anledningen till att jag frös inatt också.. men iaf så drog jag mig upp ur sängen och gick på skolan men redan efter första timmen så insåg jag att: fan ja ha inte fattat va lärarn snacka om.. hjärnan kopplade bort hela tiden och jag hade ingen ork alls..
Efter lunch bestämde jag mig för att vara kvar hemma och försöka vila så mkt som möjligt så att jag kanske slipper att bli dunder sjuk nu då vintern kommer, vore ju liiiite lätt dumt att bli sjuk nu då tävlingarna börjar närma sig med storm steg å träningen också för den delen...
Somnade ganska direkt efter jag ringt och prata me Tobias och vaknade av att Emilia ringde som ett cp på dörren och kom å sa att vi skulle fara å handla. Så vi åkte ut till coop och sedan tillbaka till lägenheterna.. Emilia skulle bjuda på middag idag också, så det va trevligt att inte behöva sitta själv å äta så efter vi ätit gick jag hem för att ta en dusch å sova sedan, kanske jag orkar med morgon dagen!

Hann springa in på apoteket och hämta ut mer värktabletter vilket känns att det behövs..
Värken som jag ha haft de här dagarna har inte varit att leka med, jag förstår inte hur tusan det är tänkt att man ska fungera som människa med den här värken..  Axeln har jävlas mest och ibland har jag inte ens velat röra den.
Tillåme å skriva på datorn kändes som ett tåg körde rätt in i axeln på mig.. jävla skit pryl, ha man ingen garanti på såna här saker?! Ja borde banne mä få reklamera denna skit för den gör mig vansinnig bokstavligt talat!
Men sedan har jag börja få mer värk i resten av kroppen också så nu kommer det väl på löpande band. Det är ju det här som Andreas min sjukgymnast har sagt att jag kommer nog att känna att jag lever inom snar framtid eftersom hela min kropp är ju som ett.. ja va man nu ska kalla det för.. grov överörlighet i 9 leder tar på helt enkelt..
Så just nu funderar jag starkt på att ringa Umeå och be att få träffa Andreas eller Ullrika så fort som möjligt för att diskutera hur jag ska göra med denna värk.. Kanske är det dax att byta värktabletter igen eftersom citodonet nu känns som sockerpiller...
Min kropp verkar bli "imun" mot värktabletter fortare än jag vet inte vad, tycker jag ha bytt nu flera gånger men tydligen ska jag behöva byta fler gånger..
Men aja, man ska inte klaga allt för mkt, jag kan fortfarande göra de ja vill och de ska ja vara gla för!

Nä slut med surrandet för nu vankas det mer skoterfilm :D
Å vänta tills sötnosen ringer, han ha ju vare så duktig å träna han.. En annan sitter här och lägger inte på sig ett enda kg som ä muskler utan de är nog bara fett som lagras här.. haha!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu