1 oktober 2010

fredag och jag sitter i övik, hur konstigt känns inte de?!
Börja jobba 7 imorrn bitti och jag kan inte direkt påstå att jag har någon lust..
ja vill vara ledig, vara med Tobias!
Så mkt man vill men allt går inte riktigt alltid som man vill..
fan att jag inte började skolan i östersund istället, då hade ja kunna träffa Tobias mkt oftare.. de hade vare najs!
Nu sitter jag här och lyssnar på rammstein, jag hoppas att dom kommer till sverige åt åre så jag an få se dom live! annars ha ja gått miste om nå stort!
Någon som kan sponsra mig med en resa för 2 te usa? vore jävligt snällt!
funderar också hur jag ska göra med min lunch imorrn, vet inte riktigt om ja orkar ta med mig någon eller om jag ska springa å köpa nån lunch?
aja de få ja fundera på...

nä nu blire sängen!

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu