11 oktober 2010

Började morgonen med att stiga upp tidigt, göra mig iordning, fika och gå till bussen i god tid.. tänkte att det här kommer att bli en skit bra dag eftersom jag la mig tidigt igår och vaknade pigg!
Kom på praktiken och började hjälpa till då jag helt plötsligt började må jätte dåligt, tänkte att jag kanske är hungrig eller nått så jag gick ner och åt en frukt men då ökade bara illamåendet, efter lite övervägande bestämde jag mig för att åka hem, det är ju trots allt gamla människor jag är runt och skulle det vare nå virus så är det ju inte va nå bra om jag spred runt det på boendet.. känns dumt att missa en dag men jag tar häldre de säkra före de osäkra..
Så nu har jag försökt äta lite och dricka men jag mår bara illa.. usch säger jag bara!
Iaf så har jag suttit och kollat igenom min gamla dator och skrattat för mig själv..
Det är inte klokt hur mkt man förändras hela tiden, tänkte visa några bilder som visar hur jag förändrats..
Några är jääävligt fula men ok, de bjuder jag på!





Haha finns ingen ordning i bilderna men ja.. kan säga att man ha förändrats en del å vissa gånger kan ja inte mer än skratta åt hur man sett ut.. haha!
Bara att inse, man börja bli gammal ;P
Bilden då jag står i skoterkläderna är tagen för faktiskt inte så länge sedan, eller jo ganska men iaf..
jag, janne, fredrik å klemet var till sveja för att spendera en helg där fylld med skoter!
Bilden är tagen då jag tolkat bakom janne på skön på en madrass, va skit kul men det va lite väl mkt vatten på sjön och det syns inte så bra på bilden men jag va verkligen sjublöt alltså!
Har det på film någonstans också men den hittade jag inte!
Minnesvärdhelg och jag skulle lätt göra om den :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu