13 oktober 2010

idag är det onsdag och jag har precis kommit hem från praktiken..
Känns skönt att det faktiskt är sista dan imorrn å ja.. de värsta är väl att man kommer ha skit mkt att göra sen bara..
de ä väl mindre lockande men så ä de å va student!
Annars så händer det inte speciellt mkt runt omkring mig faktiskt..
Håller på att krypa upp efter väggarna nu då jag inte får träna i veckan å jag kan lova att jag ha nog aldrig varit så här rastlös!
de ä nästan fruktansvärt! haha
Annars så fick ja ett samtal idag från studievägledaren och ja måste ju säga att de lät relativt possitivt men ja.. ingenting är säkert än å jag håller tummarna allt va ja bara kan för att det ska gå vägen!
så ja hoppas på besked snart!
Vore ju bra om ja kunde få lite medvind just nu :P haha!

Nu ska ja bara äta så ska jag dra med mig emilia ut på en promenad för nu är jag less på att bara sitta inne..
Tro den blåsiga men friska luften kommer att göra gott!


Look at this photographs
Everytime I do it makes me smile




someone have send me an angel!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu