14 oktober 2010

Torsdag och jag har gjort min sista praktikdag! Känns kanon skönt faktiskt och det innebär att det nu är HELG!!!!
Ska ju då till Åsele ihelgen och ja börja faktiskt fundera.. vatusan ska ja göra i helgen?! en sak som är säker är att lillebror fredrik ska få sig en omgång med jävulskap!
Är grymt jävla jävlas sugen å då kan de ju inte bli bättre än å terra fredrik lite :P haha
Nog för att ja tror att han kommer jävlas lika mkt med mig tillbaka men iaf..!
Sedan så kommer ju marica på söndag så de kommer bli nice! Va lääänge sedan nu jag träffade henne och hon måste ju trots allt få se min lägenhet innan jag säger upp den :P haha
ja ha helt enkelt insett att hur mkt jag än skulle vilja ha kvar lägenheten så har jag inte råd till det.. tro nästan ja ha glömt bort hur mkt pengar ett studiebidrag är.. suck..!
Sedan kommer ju vintern snart också å då kan de ju vara extra bra om jag har nå pengar kvar, för licensen ska ju lösas snart också.. de ä mkt med de jordiska just nu!
Men jag längtar som fan nu te vintern, det känns som att det kommer att flyta på rätt bra nu då det känns som jag har kommit igång bättre med träningen och allt..
sedan så blire några tunga veckor efter april nån gång eftersom då väntas det en ny operation i axeln, va kanske inte riktigt så jag hoppas på att det skulle bli men just nu gör jag allt för att slippa att den hoppar ur led imellanåt!
Det är liksom lite drygt..

Nä nu ska ja se om ja hittar nån midda innan jag försöker komma på något att göra, emilia jobbar kväll så ja ha absolut ingenting att göra å inte få ja träna heller.. jobbigt läge alltså ;p


Btw, det snöa idag, vintern ä nära!! :D



When I look at you my mind goes on a trip and then I know...
I miss you like crazy!



Over and out....!

Kommentarer
Postat av: eemilia

Sv: preeciiiiis!;)

2010-10-14 @ 17:33:07
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/
Postat av: minica

sv: okej vad kul :) kommer dra en vinnare nästa vecka så håll utkik :)

2010-10-15 @ 21:45:37
URL: http://minica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu