17 oktober 2010

söndag, oftast brukar söndagar vara en dag man hatar för att man vet att man ska tillbaka till allvaret dagen efter..
Det ska jag egentligen denna vecka också men ikväll kommer Marica för att hälsa på mig! Kommer bli så roligt att kunna sitta och surra med henne en hel kväll för det va länge sedan sist..
Hon har dessutom aldrig varit och hälsat på mig sedan jag flyttade hemifrån.. Det är bara jag som varit hos henne! Vi ha verkligen mkt att prata om ikväll för sist vi pratade i telefon så pratade vi 2 timmar å 50 minuter men va låååångt ifrån färdiga med allt vi skulle berätta för varann så förhoppningsvis hinner vi prata om allt kväll :p
Annars så va ja chaffis igår, körde mamma och pappa till sveja och hämtade dem sedan där, körde fredrik, sven-y å sanna en sväng och sedan krille å jonas en sväng innan jag for hem för att sova..
Somnade riktigt skönt kan jag lovade och fick ett väldigt bra uppvaknande!
Tobias ringde och pratade med mig, saknar verkligen att vakna bredvid honom.. Tänk er att få börja dagen me att krama om den man tycker om.. finns inget bättre sätt att vakna på, hela dagen blir sååå mkt bättre!
Längtar verkligen tills han kommer på fredag :)


Sitter hos lillebror nu så vi ska fixa lysena på bilen.. de ha som sagt inte riktigt gått som vi hade tänkt men idag MÅSTE lysena dit eftersom det är min körvecka till övik denna vecka och då kan de ju bli tufft att köra utan lysen :O

Nä nu ska ja jaga på lillebror så han byter nål till pumpen! ;p så less han kommer bli på mig! haha va ä syskon till för?! ;D



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu