18 oktober 2010

Ja nu äre måndag och jag sitter i övik igen, för första gången på länge så känns det riktigt jobbigt om jag ska vara ärlig..
Jag vet inte riktigt vad det är men det känns bara på tok för jobbigt just nu..
Men ja antar att det går över!

Annars så sitter jag här och försöker få i mig min 2:a shake för idag, håller på att göra ett nytt test med dessa drinkar och jag hoppas dom ger reslutat.. annars vettigudarna va jag gör!
Men ja antar att det är värt ett försök!
Annars så har jag varit och tränat idag och det gick väl faktiskt riktigt bra..
Men kan lova att jag är riktigt trött just nu och jag skulle faktiskt kunna somna när som helst så jag antar att jag kommer att sova riktigt gott inatt!
Eftersom jag varit och tränat så har dagen gått fort och det gillar jag, jag vill att det ska bli fredag så fort som möjligt så jag får träffa Tobias!
Kommer bli så kul att få en lång helg med han :D
Det som kändes tråkigast med dagen va att jag inte fick med mig emilia på gymmet utan hon stannade hemma hon..
Tråkigt att stå å träna ensam men jag fick iaf vara nyttig ;)

Imorrn väntas det en hel dag på campus med en massa plugg..
ja ha tenta om nå veckor och jag måste verkligen försöka ta tag i den på allvar nu! Jag kan inte riktigt göra som jag gjort i gymnasiet å bara glidigt på den säkra linan eftersom det inte riktigt längre finns någon utan nu äre högre krav som ställs och jag måste följa dem...
Mycket att tänka på men jag tror faktiskt att det kommer gå bra, detta är någonting jag verkligen vill och jag kommer göra allt för att klara av det!


Nä nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre snart, shaken är slut å då innebär det att sängen väntar, bara ja få sova inatt nurå!




Over and out...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu