19 oktober 2010

sitter här å lyssnar på eddie meduza, ja ni såg rätt..
tänker tillbaka till helgen å kan inte säga annat att jag hoppas på att de kommer att göras om :D
Hade verkligen jätte roligt!
Men aja, de märks då de hinns med!

Annars så ha ja vare på skolan och drygat runt idag, hade en föreläsning om hur man ska skriva olika texter idag å jag kan ju inte riktigt påstå att de va speciellt intresssant men det kommer behövas förstår jag ju...!
Har ganska mkt som behöver göras snart, tenta, seminarier å examinationer..
jösses säger jag bara, de börjar dra ihop sig!
Men jag tror denna tenta kommer gå bra fast ja ska inte säga för mkt än, ska tvätta ikväll å medan jag väntar på att tvätten ska bli klar så ska jag ta och börja läsa böckerna som jag har att läsa..
3 st stora gigantiska böcker som man inte riktigt vill se egentligen..
Sedan fick vi se böckerna till nästa kurs å.. jippi engelsk literatur!
Är fruktansvärt glad att jag läste engelska b under gymnasiet just nu kan jag lova!
Annars så äre faktiskt tisdag idag å de finns en sak som ä jävligt bra med det..
1 dag närmare freda så ja få kramas med Tobias :D de gillas mega mkt!
Tanken på att de blir Åsele på freda å att jag sedan får vara med Tobias gör faktiskt att allt känns sååå himla mkt bättre nu medan ja sitter här i dövik!

Nä nu ska ja springa å lägga in tvätten!

Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu