2 oktober 2010

lördag och jag är faktiskt riktigt glad över att denna dag är över! det känns som att de är närmare tills nästa helg då man är ledig :P
Emilia ha fått besök av martin så jag sitter nu heeeelt jävla ensam i lägenheten och funderar på va ja ska hitta på ikväll?
Lägga sig tidigt kanske?
ja funderar faktiskt på att kolla om ja kan ta hem någon bra film som jag kan titta på, ska också fara på affärn en sväng för ja ä grymt sugen på morötter?! ja ni läste rätt, ja är dödligt sugen på morötter så ja funderar på att springa upp på affärn och köpa några som jag kan knapra på under filmen..
haha satan när fan vart man sugen på nå nyttigt sist?
Nä just ja, tvätta ska jag också göra för de behövs..
ha man vare här i över en vecka snart så börja de bli ganska så tomt på kläder!
Klädlös kan man ju inte direkt vara heller..

iallafall så jobbar jag imorrn men, 7-16. sedan är jag ledig månda.. känns faktiskt skönt för det kommer att behövas faktiskt..
sedan jobbar man tisda,onsda å torsdag för att sen vara ledig tills månda morron, skönt med läng helg bara emilia kan ta sig i kragen och be om ledighet på freda eller ja, byta så hon ä ledig på freda eller att hon sluta tidigare :)
Sedan få ja väl se om de bli östersund te helgen eller vad som händer..
är ju ett tag kvar te freda så ja lär nog vet hur det blir innan dess..!

Nä nu ska ju ut å gå en sväng!


Over and out....!





Känner ni känslan? De bara rycker i tummen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu