20 oktober 2010

onsdagen är bortgjord och det känns skönt!
En dag närmare till fredag! :D
Åh jag tror faktiskt att jag ha glömt bort att man faktiskt kan sakna någon så här mkt som jag gör just nu..
Jag ha ju vare borta på vift ganska mkt tycker jag men aldrig riktigt känt den här saknaden av någon, visst jag saknar lillebror å alla min vänner men det är fortfarande inte samma saknads känsla :P
Tobias skulle jag vilja ha nära jämt! så de så!

Ha just pratat me Tobias i telefon så jag funderar faktiskt på att ta å sova snart så man orkar upp imorrn!
Imorrn kommer det vara en dag full med saker som ska göras..
Eximination på HRL och sedan ska jag få lära mig hur man söker vetenskapliga artiklar..
HRL:en kommer att bli enkel eftersom jag redan gjort det där flera gånger men det kommer bli spännande med vetenskapliga artiklar eftersom jag aldrig gjort det förut!
Men men man ska ju alltid få lära sig nå nytt!

Hade planer på att åka till Övik å bada i helgen men det verkar som att de kommer att skita sig totalt..
Hade fråga sanna å fredrik om dom skulle med men fredrik har inga pengar så det gick ju dåligt..
känns skit tråkigt för jag hade verkligen velat göra något roligt då tobias kommer i helgen..
jamena då jag ha vare hos han ha vi alltid gjort något roligt så då känns det ju dumt att inte kunna göra nå roligt då han är hos mig så jag får bjuda igen på nå roligheter..
han ha ju bjudit mig på bowling å på krogen så :(
Så har ni något förslag på någonting roligt som man kan göra i åsele trakterna så tala gärna om dom ä ni bussiga!


Nä nu ska ja ta och försöka sova!




Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu