22 oktober 2010

nu sitter man hemma i åsele och ja man både skrattar och gråter!
Skrattar för att snön har börja komma och de gör mig så ruskigt glad alltså! Gråter för att jag inte har någon skoter så man kunde köra lite på snön som ha komme!
Ja brukar ju alltid vara en av de första som åker ut på den nya snön men inte iår inte!
De suger riktigt rejält måste jag säga!

Iallafall så har jag kommit in genom dörren efter en frukansvärt väg hem, snörök, snor halt.. ja behöver man säga nå mer?!
Tog ungefär 2 timmar hem från övik å för mig brukar det ta ungefär 1 timme å en kvart eller nå...
Emilia va livrädd hela vägen hem å frånåmed nu så hatar hon de flesta lastbilschafförer :P
bara för att hon tycker att dom ligger för nära mitten... haha
Men hem tog vi oss å de ä ju de viktiga!
Sedan så såg jag till min stora lycka att snowrider ha komme ;D kunde inte ha vare en bättre dag alltså! hihi
Bästa av allt är att Tobias är på väg hit! Så jag sitter bara å vääääntar på att han ska komma! Som ja ha sakna honom alltså :D
Det ä faktiskt han som gör att helgen känns suverän, snö å mys med Tobias... kan de bli bättre? aldrig!
Va kvällen har att erbjuda vet jag faktiskt inte än, vi ska förbi hos mamma å pappa en sväng å sedan vet ja inte om de bli att fara upp till Lillebror en sväng också..
Surra lite, faster ville vi skulle komma ut till långvattnet också men hur det bli med de få jag se..
Känns som att de va lite väl läskigt på vägen hem för att ja ska vilja köra nå mer :P

Nä nu ska ja ta å läsa lite i skotertidningen!



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu