26 oktober 2010

( Uppdatering )

kl: 13:32

Idag är det tisdag och jag är fortfarande i Åsele!
Känns så himla skönt måste jag säga! Har tillbringat helgen med Tobias och jag måste bara säga att helgen har varit helt perfekt!
Ja längtar redan tills han kommer hit nästa gång ;)
Fast vissa saker kanske ja skulle ha gjort om... Men ja, denna gång va nog en av de värsta gångerna ja ha vare med om.. då tillåmed lillebror vart lite skrämd så är de illa..
Men ja, Fick ju iaf visa Tobias lycksele så man ska väl se de possitivt!
Sötnosen va då med mig hela tiden och de va jag glad för! han ä så otroligt söt alltså!
Är så glad över att ja träffat honom, finns ingen annan som är mer i mina tankar just nu...!

Ikväll åker jag tillbaka till Övik och jag ha inte alls någon lust faktiskt!
Ja hade heldre velat vara kvar i åsele eller i östersund med Tobias!
Tur att jag har en sån snäll lillebror som tänker skjutsa mig till övik, vilket innebär att jag inte kommer behöva åka så jätte tidigt till övik samtidigt som jag inte kommer dit så sent!
Hade ett behövligt snack med lillebror igår och jag kan lova att de behövdes, han förstår mig trots att jag inte riktigt förstår mig själv ibland.. Känns skönt att man kan bolla olika funderingar och tankar med någon som faktiskt känner en rakt igenom!

Ja hoppas att denna vecka blir kort, men de kommer bli mycket plugg framöver..
Ha ju en tenta som kommer nu snart och ja, de känns som att jag kommer att behöva plugga mycket trots att ja redan gått igenom de mesta en gång tidigare..
Man vet aldrig, allt ska ju ses från en annan synvinkel nu så det är lika bra!

Nä dax att sluta med dösnacket å göra nå vettigt!




Kl: 23:56


Ibland blir ja bara så besviken på mig själv, ja vill så gärna vara perfekt så gott de går men samtidigt verkar de bara som att de går utför...
Ja hatar att känna känslan av att folk ä besvikna eller arga på mig, jag hatar de! Jag försöker men en del saker är svåra för mig att ändra på.. Känns som de ä etsat fast i skallen på mig..
Har även börja fundera på om ja gör rätt.. ska ja verkligen fortsätta plugga? De går fruktansvärt mkt pengar å samtidigt som ja redan känner nu att orken börja tryta..
jag saknar mitt hem, mina vänner, ALLT! Jag har ingenting i övik, detta är bara en skit stad som ja tillbringar mina meningslösa dagar i under veckorna.. Usch just nu känns de mesta jobbigt, ja antar att de ä mer saker ja måste ta tag i nu, ingenting gå att skjuta upp längre! Nu låt ja som ett psykfall men så äre inte, ja behövde bara skriva av mig lite!

Nu ska ja slå på spotify å låtn Turn to you å försöka sova!





Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu