27 oktober 2010

Onsdag och jag har ha gjort min redovisning idag, skönt att ha det bortgjort vill jag lova!
Sedan så har jag suttit och skrivit om min del på skrivningen som ska lämnas in för jag hade totalt missuppfattat det hela..
Jävligt roligt vill jag lova och när jag ha vare inne på ett spår för att nu behöva tänka på ett annat sätt så kör det ihop sig ganska så ordentligt!
Så ska ja vara ärlig så vet jag inte om jag orkar fundera nå mer på detta just ikväll..
Funderar på att gå upp på skolan lite tidigare imorrn för att sitta och skriva därifrån..
Kanske går det lättare då man har sovit lite också, jag tror jag är alldeles för trött för att göra det här just nu också..
Ja, jag vet inte men jag chansar på att jag hinner göra om mina " fel " imorrn bitti innan jag ska träffa gruppen!

Sedan så har jag bestämt mig för att ta bussen ut till husum imorrn efter jag varit med gruppen för att lifta med en lastbil till Åsele..
jag är ledig från imorrn mitt på dan te onsda nästa vecka och jag tror faktiskt att det kommer att gå bättre att plugga hemma än vad det gör här.. får ingen ro i kroppen att sitta och plugga här faktiskt..
antar att det är för att man blir störd hela tiden..

Iaf så har jag pratat lite skotercross med sven-y idag också å ja.. de gjorde mig faktiskt på mycket bättre humör för en stund! Jag längtar tills man få fara på crossbanan och köra bort lite tankar och funderingar.. Finns fan inget bättre sätt att rensa skallen på för när man då kört färdigt så är man helt tom i skallen och det är så himla skönt! Så nu håller jag bara tummarna på att 550:in ska bli klar i dorotea så jag kan fara och hämta den, fara ut på crossbanan ( om de nu finns någon snö kvar dvs ) och köra lite.. komma in i rytmen lite! åh va ja lääääääängt!!!!!!

Kunde inte träffa Tobias i helgen :( Åh ja som saknar honom som bara den redan!
Hade tänkt att åka med Sven-y dit på fredan bara för att få träffa han en liten stund men ja.. vi få se hur de blir!
Annars få ja hoppas att vi kan träffas nästa helg istället!

Nä nu tänker jag sova..
en tidig kväll ha väl ingen dött av?


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu