4 oktober 2010

idag har det då verkligen inte hänt mkt!
Vaknade imorse av att Tobias ringde så jag pratade med han en stund :) sedan somnade jag om och vaknade sedan av att han ringde igen :)
Finna nog inge bättre sätt att börja dagen med än å få prata med han ;D
Satt vid datorn en stund men sedan fick jag en sjuk helvetes värk i hela kroppen.. tog en värktablett och så fort den börjar verka så blir jag jätte trött.. så jag somnade om en stund till..
va riktigt skönt eftersom då slipper man värken helt!
Sedan gick jag på stan en sväng och köpte en massa pryler som jag behövde..
mapp till skolpapper, pennor, kabel till bilen så jag kan spela musik via datorn, kuvert, silverschampoo å nå annat små krafs..
Bokade en klipptid också så jag kan toppa håret lite.. det börjar bli slitet nu så det är lika bra att göra det på en gång innan det blir för slitet så man måste klippa bort hela håret..
Gick hem igen och väntade på att Emilia skulle komma hem..
Imorrn blir det gymmet på morron så jag måste stiga upp tidigt fast jag inte börja jobba förän kl 14 men det ska nog gå bra, hoppas jag iaf...
Nä nu blire sängen!

" nu är det bara att hålla tummarna, jag hoppas verkligen att allt går vägen! "



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu