5 oktober 2010

tro det eller ej men denna dag har varit lååååååång...!
Började med att emilia drog upp mig imorse.. då man inte börjar förän 2 :O
Iaf så har jag haft min halvtidsbedömning idag och ja, godkänd va jag men samtidigt så kan jag inte riktigt påstått att jag tycker att allt va riktigt rättvist..
men livet kommer nog aldrig att bli rättvist heller så jag vet inte varför jag reagerar på det men..
Iaf så slutade jag klockan 9 och det kändes skönt att få fara där ifrån, så jag svängde in på statoil och köpte mig en ny skotertidning..
Tyckte jag behövde det så nu har jag suttit och läst den, å ja, den fick mig faktiskt på bättre humör och nu längtar jag ännu mer tills snön börjar falla!
Sedan ringde Tobias och då va så klart livet på topp igen ;D
Ha också pratat med lillebror fredrik som inte kände sig så kry.. tråkigt men ja lovade att iaf svänga förbi en sväng innan jag åker tillbaka till Övik igen.. Se hur han mår å prata lite..

Annars har det hänt ganska så mkt annat också egentligen som jag inte skrivit om i veckan, en massa nya planer och funderingar som har kommit till i mitt liv.
Vet att jag sagt att detta aldrig skulle hända men nu verkar det som att det kommer att bli så! Ingenting som känns jobbigt för mig utan just nu känns det inte mer än rätt faktiskt.. Jag har aldrig känt mig så glad faktiskt! Nu håller jag bara tummarna för att allt ska gå som det ska så det kanske kan bli lite ändringar i mitt liv, possitiva ändringar!
Jag kan inte säga mer just nu, behövde bara skriva av mig lite :)

Nä nu blire sängen för jag ska upp kl 05.30 imorrn eftersom jag börjar jobba kl 07.. suck, ja längtar tills dessa veckor är över!



Right here, right now
Stand my ground and never back down
I know what I believe inside
I'm awake, and I'm alive



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu