6 oktober 2010

Nu är det bara en dag kvar sedan äre HELG!!!
Det gillas verkligen! Ska klippa mig på freda morgon och sedan hämta Emilia på jobbet innan vi beger oss till Åsele..
Ha verkligen inte varit hemma på länge känns det som, bara på genomresa typ :P
Annars så ha jag pratat med pappa ikväll som ringt å kolla om skotern ä klar från reparationen och de va den så klart inte..
Känner att jag bli ruskigt förbannad på dem som jobbar i dorotea.. vafan först få maskinen stå där typ 4 månader efter viintersäsongen, hämtar den och kommer hem och inser att det är mer fel nu än vad det var då jag lämnade in den..
Ringde tillbaka förbannad som ett bi och fick fara tillbaka med den igen
Nu har den stått där i 2 månader till och jag förstår bokstavligen inte va de håller på med!!
De borde inte behöva ta sån lång tid för dem att laga den tycker jag!
Så ja, inga mer inlämningar hos husvagnscenter i dorotea inte!

Ha också varit och hämtat emilia på praktiken och vi bestämde oss för att ta sovmorgon imorrn, då menar jag inte att vi ska skippa en tid på praktiken utan vi tar bilen så jag skjutsar dit emilia å martin i vår klass innan jag far på min praktik.. kommer nog bli svin bra!
har skickat min önskelistan åt mamma,pappa å mormor å morfar ikväll också.. haha kände mig som liten igen men det känns som att det kan va bra för dem å veta i förväg va ja önskar mig eftersom de va en massa nya skydd å sånt inför skotercross säsongen!
Mina skydd ha börja se sina sista svängar och jag vet inte om de beror på.. så klantig så ja ramlar av ofta kan de väl inte va?!
Hade lillebror fredrik läst de här vet ja precis va han hade svarat.. hör de i skallen: JO SÖVEL DE ÄRE!!!! haha! Men de vet jag inte riktigt om ja tro på ;)

Nä nu ska jag ta och glo lite på dumburken te tv..!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu