7 oktober 2010

NU ÄR DET HELG!!!!
Längtar tills imorrn då jag har plockat upp Emilia från praktikplatsen för då blire plattan i mattan och mot Åsele!
Släppa av Emilia och sedan fara hem en sväng innan jag åker vidare mot Östersund..!
Idag har jag lärt mig några kloka ord av en dam som jag pratat väldigt mycket med!
Tänk på att livet är för kort för att tvivla, vara rädd för att göra misstag eller inte testa på något nytt!
Varför inte sitta och skämmas över dina misstag och pinsamheter då du blivit gammal istället för att sitta och ångra att du aldrig försökte..?

Det fick mig faktiskt att öppna ögonen lite, varför ska man egentligen vara så feg? Det är ju nu man ska testa på allt innan det är för sent..
Ja, ibland har man mkt att lära sig av de äldre faktiskt så det är lite synd att man inte lyssnar oftare på dem... men men!

Annars så vare ruskigt drygt att kliva upp imorse, jag sov dåligt och hade värk i hela kroppen.. vet inte varför jag haft värk nu så många dagar i sträck.. skulle inte förvåna mig om det är någon inflamation igen, det har ju varit ett tag sedan det var något nu så..
Är det någon som har något förslag på hur man kan göra med denna muskel/ledvärk så tas dom tacksamt imot!

" Ibland önskar jag att jag kunde läsa andra människors tankar
kanske hade jag då kunnat förstå bättre "



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu