13 september 2010, del 2

ovanligt för mig att skriva 2 gånger på en dag jag vet men ibland ska jag väl chocka världen jag med!
Har varit ledig sedan klockan 12 idag och jag tycker att jag inte hunnit med någonting som jag hade tänkt göra..
skulle upp på stan och kolla efter nya kläder men jag kom överens med emilia om att de kan vi lika gärna göra på onsdag då vi är ledig hela dan och det hade hon ju rätt i..!
Sedan så ringde Tobias och höll mig sällskap en stund :) Alltid lika roligt varje gång han ringer, man bli så glad ;)


Sedan så åt jag och emilia middag ilag också, vi lagade mat och sedan så fick jag garva ordentligt åt henne också..
jag kom fram till att jag ska försöka handla hem en haklapp åt emilia då hon ska äta här för hon missade mun ett x antal gånger :p haha!
Sedan hade hon sina komentarer också, å på nå vis så vart det väldigt roligt i slutändan.. sedan tog vi på oss ytterkläderna och begav oss upp på ica eftersom emilia skulle handla en glödlampa till hennes fönsterlampa.. så då vart det ju trots allt en liten promenad också och det var faktiskt riktigt skönt fast efter den promenaden började jag frysa som bara den..
Vet inte riktigt om jag håller på att bli sjuk eller va det är då jag fryser så förbannat nu mera.. eller ja.. haha de finns ju alltid en förklaring säger dom! haha!
Har spelat nå alfapet med emilia också över datorn och ja höll bokstavligt ( HAHAHA nu va ja fyndig! ) på att bli galen.. tråkigare spel ha ja aldrig vare med om å innan slutet gjorde ju spelet som de själv ville så efter nästan en timmes spelandes så gav jag upp..
Orken tog verkligen slut även fast ja skulle ha vunnit för jag hade många poäng mer än Emilia! ;p

Nä nu ska jag ta och göra mig iordning för att sova och invänta att Tobias ska ringa :)




Over and out....!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du hälsa Emilia att hon också ska börja blogga igen ;) haha

Hoppas allt rullar på i Övik!

2010-09-14 @ 09:48:28
URL: http://matthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu