14 september 2010

Tisdagen är bortgjord och de ha faktiskt varit en helt okej dag..
Hade sovmorgon till klockan 13 då vi skulle vara på KTC för att träna förflyttningar..!
gick faktiskt riktigt bra och min grupp hade väldigt roligt..
Men jag kan lova att sjukhuset i övik ligger verkligen på ett konstigt ställe.. kändes som man aldrig skulle komma fram då vi började promenera och uppför vare!
men tillslut kom vi fram till wenerhuset är ktc är.
Emilia har varit här en sväng och kollat på idol och sedan tog vi oss en promenad och det var faktiskt riktigt skönt fast nu regnar det som satan här så vi hade bara tur att vi hann hem innan ösregnet komme..
Har just pratat med Tobias så jag funderar starkt på att sova, är ledig imorrn så jag ska följa Emilia och byta några grejer på stan och sedan vetti tusan vad som händer..
jag hoppas också på att min lärare ska ringa upp mig imorrn så jag kan få ställa frågorna om seminariet som jag ska ha framöver..
vore som bra om jag fick svar på mina frågor nu så jag kan börja att plugga till det!
men jag får väl se imorrn om hon ringer mig

Sedan så åker jag nog hem på fredag mitt i dan vilket gör att jag troligtvis kommer till Östersund tidigare :D
Sånt gillar jag! det går riktigt bra för mig nu med livet och jag har aldrig varit gladare! Allting är i ljusa färger och jag älskar det!



             om jag ska va ärlig, har jag inte känt den känslan. Förrän jag träffa dig







Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu