15 september 2010

Onsdag, en regnig onsdag och jag har insett att det blir ruskigt kallt här i stan då det är dåligt väder..
kommer ju för tusan att frysa ihjäl nu då jag går utanför dörren!
Tur jag får ett samtal sedan som kommer värma mig ;)
2 dagar kvar nu tills jag far till Östersund, nedräkningen är i fullfart och jag är faktiskt riktigt nervös..
Tobias har gjort lite planer inför fredag och de skulle vara en överraskning och ni som känner mig vet ju hur jag bli av överraskningar.. dödligt nervös!!
Håller på att fundera ihjäl mig vad det kan vara för någonting :O

Håller på att kolla runt på blocket också åt pappa, han ska byta styrhöjare på 550:in tills i vinter..
Styrhöjaren som sitter på nu är alldeles för lång och det fick jag verkligen känna på i vinter.. jag tror faktiskt det var därför jag hade så fruktansvärt ont i knäna efter jag kört eftersom jag då oftast står med raka ben!
Men ska se om jag hittar någon i en bra längd!
Nu kommer Emilia så vi ska prata lite och sedan blire stan för hela slanten!


Du är den vackra stjärnan som lyser där på himlen
En stjärna som alltid finns i mina tankar, som lyser upp min dag
Får mig att känna att livet är underbart!




Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu