2 september 2010

Torsdag och jag har 50000 saker att göra känns det som!
Ska ut en sväng med emilia nu och sedan ska jag hem till mamma och pappa en sväng.
Ska även ta en promenad med fabbe senare idag, känns som det är perfekt väder för att gå en lång tur!
Nä bli ett kort inlägg idag men de ni vet iaf att ja lever!
Bjuder på lite bilder iställe
Vi hörs!



Over and out....!

 
Jag & Fredrik ha gjort en vänskapstatuering!
 Min tatuering görs..
 Vi gjorde en ny tolkning av vilhelmina raggarnas sätt. de kör med ned vevade rutor, värmen på och spelar musik..
Vi hade dörrarna öppna, värmen på, varningsblinkersen och spelade musik....! haha vi kan verkligen fula oss ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu