21 september 2010, del 2

Nu är jag hemma i Åsele igen, känns faktiskt att man varit på roadtrip för jag tror inte jag ha varit då här trött på länge!
Skulle kunna lägga mig ner och somna på en gång känner jag!
Men nu ska jag packa upp, packa om och göra allt iordning för att åka till Övik imorrn under dan..
Har en massa saker som ska med denna gång känns det som, massa grejer som ska till lägenheten och sedan så måste jag läsa en bok också innan torsda..
Tight tidsschema..? jotack!

Iallafall så gick det bra på sjukhuset, efter 30 min så va jag ute igen och jag kan faktiskt erkänna att det känns lite ovärt att åka alla dessa milen för att sitta och prata med en läkare i 30 min.. men aja sånt ä livet antar jag..
Jag har iaf fått skratta en hel del, jag förstår varför jag inte bor i en stad.. HAHA det är inte lätt att vara som ett skogstroll och sedan komma te stan..
man bli nästan förvånad hur mkt folk det kan vara på ett och samma ställe å hur jävligt med bilar de kan finnas på vägarna..
Sedan må´jag ju säga att vissa kör ju som kratter oxå, vettifan vars en del fick körkortet från, flingpaketet kanske?!
Har svurit en hel del faktiskt åt en hel drös med människor på vägarna men aja, jag komme ju fram iaf!

Nä nu ska jag ta å göra mig iordning för sängen, vänta tills Tobias ringer och sedan sova!


Over and out....!

Kommentarer
Postat av: faster

hej,å vad det är kul att läsa din blogg,förstod att du hade en lyckad helg som var,det gläder mig,å du HAN verkar veta hur en slipsten ska dras!!!hoppas din vecka går fort så ni får träffas igen,ha de gott o klyklänä!kram

2010-09-22 @ 16:37:51
URL: http://annacharlottesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu