22 september 2010

onsdag och ja.. nu sitter jag i övik igen! helvete va jag ränner just nu, känns som jag aldrig har tid att sitta stilla direkt..!
Men ikväll har jag inte så mkt annat val än att sitta still för ikväll ska det pluggas som bara fan eftersom jag har seminarium imorrn klockan 9...
Är faktiskt ganska nervös men jag är glad att jag ha läst boken som jag ska ha prov på tidigare för det känns som att det kommer gå ganska bra trots allt..
så ikväll blire mest omvårdnadsmodellen som jag behöver kolla på..
Sedan då jag och emilia gick för att handla så berättade hon att hon varit ute på stan idag med en av våra klass kompisar..
å då hade emilia fått frågan hur det kändes att komma ensam å emilia hade svarat att hon va ju inte ensam för Charlotte kommer ju också från Åsele..
Då hade vår klasskompis sagt ( kommer aldrig ihåg va hon heter.. minne guldfisk! ) jahaa, ja men det är hon med en massa piercingar va? hon ser verkligen ut som en bondläpp just eftersom hon ha piercingar å sånt..!
JAHA?! Hur fan vart man bonde för att man ha piercingar å sånt?!

Fattar ingenting alltså! ska jag nu få leva med att jag är bonde hela livet?! :O
Tobias, du få nog rätt innan slutet, jag ÄR bonde :O herre gud...
Iaf på tal om piercingar så ha ja funderat på att göra en till i ögonbrynet, precis bredvid den jag redan har i ögonbrynet, de är så sjukligt snyggt alltså!
Men aja, det får nog vänta en stund, ska försöka få lite koll på ekonomin först!

Annars så hoppas jag att de här två dagarna går fort så jag får åka till Östersund, jag saknar Tobias!
Vi skulle tydligen bowla i helgen igen, å herre gud säger jag bara.. nu ska nästa umgänge få skratta åt mig :P
Å hur i helvete ska ja lyckas göra om striken?! de här kan bli spännande :P

Nej nu måste ja börja plugga!

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu